Regulamin Wynajmu Pokoi Gościnnych Lawendowy Dwór
§ 1 Warunki ogólne wynajmu pokoi.
- Niniejszy Regulamin określa warunki zgodnie z którymi można dokonać rezerwacji i wynajmu pokoi w Obiekcie Pokoje Gościnne Lawendowy Dwór położonym w Mikoszewie przy ulicy Żuławskiej 16 A zwanym w dalszej części niniejszego Regulaminu Wynajmu – Obiektem.
- Wynajem pokoi jest świadczony przez Wynajmującego w cyklu dobowym na rzecz Najemcy lub Najemców pokoju zwanych w dalszej części niniejszego Regulaminu Wynajmu – Gościem.
- Wynajem dotyczy wynajmu pokoju lub pokoi w Obiekcie usytuowanych na piętrze – z balkonem, lub na parterze – z tarasem zewnętrznym, wraz z dostępem do części wspólnych Obiektu takich jak: kuchnia z wyposażeniem, jadalnia, salon integracyjny, zewnętrzny taras po stronie wschodniej budynku z bezpośrednim wejściem do jadalni. Goście mają również prawo do korzystania z infrastruktury zewnętrznej Obiektu: parkingu, placu zabaw dla dzieci z piaskownicą, boiska do piłki siatkowej, boiska do piłki nożnej, kosza do koszykówki, terenów zielonych rekreacyjnych, architektury ogrodowej, altan, wiaty rowerowej i rowerów należących do Obiektu.
- W ramach wynajmu pokoi w Obiekcie nie zapewniamy Gościom wyżywienia, oraz nie świadczymy innych dodatkowych usług wymaganych w obiektach hotelowych. Goście mogą korzystać z ogólnodostępnej kuchni i jadalni sami przygotowując w niej posiłki na zasadach ściśle określonych w niniejszym Regulaminie Wynajmu w części dotyczącej korzystania z ogólnodostępnej kuchni i jadalni.
§ 2 Rezerwacja pobytu i płatność za wynajem pokoi.
- Dokonanie rezerwacji pobytu w Obiekcie jest jednoznaczne z zapoznaniem się przez Gości z treścią i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu Wynajmu Pokoi Gościnnych Lawendowy Dwór.
- Rezerwacji można dokonać po uprzednim sprawdzeniu dostępności pokoi w wybranym terminie i ustaleniu ceny pobytu zależnej od terminu i długości okresu pobytu.
- Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem telefonu 510 033 829, lub drogą poczty elektronicznej poprzez e-mail: info@lawendowy-dwor.pl
- Po dokonaniu wstępnej rezerwacji pobytu Gość otrzymuje na swój wskazany adres e-mail potwierdzenie wstępnej rezerwacji pobytu wybranego pokoju wraz z wyliczonym kosztem całego pobytu, oraz wysokością zadatku za pobyt który należy wpłacić przelewem na wskazany w potwierdzeniu rezerwacji rachunek bankowy w terminie 3 dni od otrzymania potwierdzenia wstępnej rezerwacji pobytu. W tytule wpłaty przelewu – zadatku należy wpisać imię i nazwisko osoby na którą dokonana jest rezerwacja pobytu, oraz dokładny termin zarezerwowanego pobytu.
- Po zaksięgowaniu na rachunku bankowym wpłaconego zadatku w ciągu 24 godzin od księgowania środków wysyłane jest potwierdzenie wpłaty zadatku drogą elektroniczną na podany e-mail Gościa.
- Od momentu zaksięgowania wpłaconego zadatku na rachunku bankowym rezerwacja wstępna zmienia swój status z rezerwacji wstępnej na rezerwację gwarantowaną.
- Wpłata pozostałej części płatności za pobyt powinna zostać dokonana w dniu przyjazdu Gości do Obiektu, bezpośrednio w Obiekcie przy zameldowaniu przed wydaniem kluczy do pokoju.
- Brak wpłaty zadatku w wyznaczonym w potwierdzeniu wstępnej rezerwacji pobytu terminie oznacza automatyczne anulowanie wstępnej rezerwacji pobytu, którą od tego momentu uważamy za nieważną bez konieczności powiadamiania o tym fakcie osoby dokonującej wstępnej rezerwacji pobytu.
§ 3 Przyjazd do Obiektu i zameldowanie.
- Doba pobytu w Obiekcie rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
- Przyjęcie Gości w Obiekcie wraz z załatwieniem formalności, pobraniem pozostałej części płatności i wydaniem kluczy do zarezerwowanego pokoju odbywa się w godzinach od 15:00 do 20:00.Przyjęcia Gości w innych godzinach wymagają wcześniejszego uzgodnienia telefonicznego.
- Przed odbiorem kluczy do zarezerwowanego pokoju Gość zobowiązany jest okazać ważny dokument tożsamości, wypełnić Kartę Pobytu w Obiekcie, oraz uiścić pozostałą część płatności za pobyt tj. różnicę pomiędzy całkowitą ceną za pobyt, a kwotą wpłaconego wcześniej zadatku. Dokonanie płatności w Obiekcie jest możliwe przy użyciu karty płatniczej lub gotówki.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wydania kluczy do pokoju w przypadku gdy Gość:
- nie okaże dokumentu tożsamości
- nie uiści pozostałej części opłaty za pobyt
- nie wypełni Karty Pobytu w Obiekcie
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
- zachowuje się w sposób wulgarny i agresywny w stosunku do innych Gości lub Personelu Obiektu
- Wydajemy jeden klucz do każdego pokoju, opłata za zgubienie klucza wynosi 50 zł.
- Wszyscy Goście przebywający w Obiekcie zobowiązani są przestrzegać i stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu Wynajmu, przepisów sanitarnych i przeciwpożarowych, a w sytuacjach wyjątkowych i kryzysowych stosować się do poleceń Wynajmującego i Personelu Obiektu.
§ 4 Wymeldowanie i wyjazd z Obiektu.
- Doba pobytu w Obiekcie kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu, gotowość do zdania pokoju i zwrotu kluczy od pokoju Gość zgłasza Wynajmującemu telefonicznie pod nr. telefonu 510 033 829.
- Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić Wynajmującemu odpowiednio wcześniej, najpóźniej dzień przed obowiązującym końcem pobytu. W miarę naszych możliwości o ile pokój nie będzie wcześniej zarezerwowany to pobyt zostanie przedłużony po uiszczeniu pełnej opłaty za kolejne dni pobytu.
- Przy odbiorze kluczy w dniu wyjazdu sprawdzamy w obecności Gości stan pokoju i wyposażenia.
- Jeśli Gość w dniu wyjazdu wyda pokój Wynajmującemu z opóźnieniem czyli po godzinie10:00wówczas Gość zobowiązany jest do zapłaty w dniu wyjazdu Opłaty Specjalnej na rzecz Wynajmującego w wysokości 100 zł za każde rozpoczęte pół godziny opóźnienia w wydaniu pokoju. Czas opóźnienia w wydaniu pokoju liczony jest od godziny 10:00.
- Opłata specjalna za opóźnione wydanie pokoju pobierana jest z uwagi na dodatkowe koszty takie jak wynajęcie dodatkowego Zewnętrznego Serwisu Sprzątającego i tym samym poniesienie kilkakrotnie wyższych kosztów za przygotowania pokoju jakie Wynajmujący będzie zmuszony ponieść w związku ze skróconym czasem jaki mu pozostanie na przygotowanie pokoju pod kolejny wynajem. Czas pomiędzy godziną 10:00 a 15:00 jest czasem niezbędnym do pełnego i prawidłowego przeprowadzenia cyklu sprzątania, dezynfekcji, wietrzenia i przygotowania pokoju pod wynajem pokoju dla kolejnych Gości. Dlatego z góry dziękujemy Gościom za wyrozumiałość w tej istotnej kwestii i terminowe zdanie pokoju w dniu wyjazdu do godziny 10:00.
§ 5 Anulowanie rezerwacji lub skrócenie pobytu przez Gościa.
- W przypadku anulowania przez Gościa rezerwacji i rezygnacji z pobytu za który zapłacono zadatek, w przypadku gdy Gość odwołuje zarezerwowany pobyt i anuluje swoją rezerwację do 60 dni przed dniem w którym miał rozpocząć zarezerwowany pobyt to zadatek podlega zwrotowi w całej kwocie jaką Gość wpłacił. Jeśli jednak termin ten będzie krótszy niż 60 dni pomiędzy dniem anulowania rezerwacji przez Gościa i rezygnacji z pobytu, a dniem w którym miał rozpocząć się zarezerwowany pobyt Gościa to zadek nie podlega zwrotowi.
- W przypadku trwania pobytu Gościa w Obiekcie i jego rezygnacji z dalszej części pobytu, zadatek oraz uiszczona opłata za pobyt nie podlegają zwrotowi za niewykorzystane dni pobytu.
- Zmiana terminu zarezerwowanego przez Gościa pobytu możliwa jest za zgodą Wynajmującego pod warunkiem, że w nowym terminie są dostępne wolne pokoje. Prośby o zmiany terminów powinny być zgłaszane najpóźniej do 14 dni przed dniem rozpoczęcia zarezerwowanego pobytu Gościa drogą elektroniczną na adres poczty Obiektu: info@lawendowy-dwor.pl Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach rezerwacji, jeśli będą zajęte wszystkie pokoje w konkretnym terminie, a inny dostępny termin który zostanie zaproponowany nie będzie Gościowi odpowiadał. W przypadku rezygnacji Gościa z zarezerwowanego pobytu z powodu braku możliwości wprowadzenia zmiany terminu pobytu Gościowi nie przysługuje zwrot zadatku.
- Gość nie może podnajmować pokoju, użyczać pokoju, przekazywać pokoju w bezpłatne korzystanie osobom trzecim bez zgody Wynajmującego, nawet pomimo, że nie upłynął okres wynajmu pokoju za jaki wniósł pełną opłatę.
§ 6 Sytuacje awaryjne i usterki techniczne.
- Wszelkie zauważone usterki i awarie prosimy zgłaszać niezwłocznie bezpośrednio Wynajmującemu, lub telefonicznie pod numer telefonu 510 033 829, a w przypadku braku możliwości nawiązania połączenia prosimy o wysłanie wiadomości sms na wskazany numer telefonu, w miarę naszych możliwości będziemy starali się niezwłocznie usunąć zgłoszone usterki i awarie.
- Jeśli Goście po wprowadzeniu się do pokoju już po jego odbiorze zauważą w pokoju jakieś usterki, uszkodzone urządzenia, lub uszkodzone wyposażenie pokoju, proszeni są o ich niezwłoczne zgłoszenie pod numer telefonu 510 033 829, ewentualnie można też dokonać zgłoszenia mailowo info@lawendowy-dwor.pl najpóźniej pierwszego dnia pobytu do godziny 21:00. Wszelkie uwagi w tej kwestii wniesione w kolejnych dniach lub w dniu wyjazdu nie będą rozpatrywane.
- W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, typu nieprzewidziana awaria w pokoju, których skutków nie można natychmiast zlikwidować Wynajmujący zobowiązuje się do udostępnienia pokoju zastępczego, podobnego do pokoju pierwotnie zarezerwowanego lub pokoju o wyższym standardzie o ile będzie takim wolnym dysponował. W przypadku braku wolnego takiego pokoju Wynajmujący ma prawo anulować rezerwację pobytu, a niewykorzystane wpłacone kwoty za pobyt podlegają zwrotowi.
- Wynajmujący nie odpowiada za niedogodności w Obiekcie spowodowane z przyczyn od siebie niezależnych, w szczególności poprzez wszelkie awarie u operatorów i dystrybutorów sieci przesyłowych w szczególności energii elektrycznej, wody, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej itp. Zatem w przypadku okresowego braku dostaw energii elektrycznej, wody, ciepłej wody użytkowej przez dystrybutora sieci przesyłowej związanego z sytuacją losową lub awarią infrastruktury technicznej Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie niedogodności takimi zdarzeniami spowodowane, zaś Gościowi nie przysługuje z tego powodu roszczenie o zwrot wniesionej opłaty za pobyt, lub odszkodowanie za niedogodności pobytu tymi zdarzeniami i awariami spowodowane.
§ 7 Obowiązki i zobowiązania Gości.
- Gość zobowiązany jest do użytkowania pokoju zgodnie z przeznaczeniem na cele mieszkalne, utrzymywania wynajętego pokoju w należytym stanie i porządku, zobowiązany jest on również do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa z użytkownikami pozostałych pokoi w Obiekcie.
- Dla komfortu pobytu wszystkich Gości przebywających w Obiekcie i ich prawa do wypoczynku w Obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach od 23:00 do 6:00.
- Ilość osób przebywających w pokojach nie może być większa od ilości osób zgłoszonych w trakcie rezerwacji pobytu i meldunku za które została wniesiona opłata za pobyt w Obiekcie.
- W trosce o komfort pobytu wszystkich Gości, na całym terenie Obiektu i w samym Obiekcie mają prawo przebywać tylko i wyłącznie osoby odbywające pobyt w Obiekcie i w nim zakwaterowane za które została wniesiona opłata za pobyt. Tym samym nie ma możliwości zapraszania przez Gości do Obiektu i na teren Obiektu osób z zewnątrz niezakwaterowanych na pobyt w Obiekcie.
- Gość jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia Wynajmującemu, lub telefonicznie pod numer telefonu 510 033 829 ewentualnie mailowo: info@lawendowy-dwor.pl jakichkolwiek awarii, usterek, oraz szkód zastałych lub wyrządzonych w wynajmowanym pokoju jak i całym Obiekcie.
- Goście ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone przez siebie lub dzieci przebywające pod ich opieką w pokoju, Obiekcie, na terenie Obiektu, na parkingu, w mieniu Obiektu i Wynajmującego, w mieniu innych Gości przebywających w Obiekcie.
§ 8 Korzystanie przez Gości z ogólnodostępnej kuchni i jadalni.
- Goście mogą korzystać z ogólnodostępnej kuchni z wyposażeniem i jadalni które znajdują się w Obiekcie z poszanowaniem zasad określonych w niniejszym Regulaminie Wynajmu.
- Wszyscy Goście decydujący się na korzystanie z ogólnodostępnej kuchni i jadalni dbają o ład i porządek w tych pomieszczeniach.
- Kuchnia i jadalnia są dostępne dla Gości codziennie w godzinach od 7:00 do 12:00, oraz od godziny 14:00 do godziny 21:00.
- W godzinach od 12:00 do 14:00, oraz od 21:00 do 7:00 dnia następnego obowiązuje przerwa techniczna w funkcjonowaniu kuchni i jadalni i w tych godzinach kuchnia z jadalnią są niedostępne dla Gości.
- Kuchnia została wyposażona we wszystkie niezbędne meble, urządzenia, garnki, naczynia i sztućce, w przyległej do kuchni dużej i przestronnej jadalni znajdują się stoły i krzesła, z jadalni jest możliwość wyjścia na duży zewnętrzny taras ze stolikami i krzesłami. W związku z powyższym zabrania się wynoszenia do pokoi: naczyń, garnków, sztućców, a w szczególności przygotowanych w kuchni potraw i posiłków.
- Przygotowane w kuchni posiłki należy spożywać w jadalni lub na zewnętrznym tarasie przyległym do jadalni, gdyż tylko te miejsca w Obiekcie zostały w pełni wyposażone i przystosowane na ten cel.
- Goście mają obowiązek dbać o sprzęt i wyposażenie kuchni używając go zgodnie z przeznaczeniem.
- Goście korzystający z kuchni, jadalni i tarasu zewnętrznego mają obowiązek sprzątnąć po swoim gotowaniu, przygotowywaniu i spożywaniu posiłków.
- W trakcie gotowania w razie powstawania intensywnych zapachów Goście proszeni są o włączenie funkcji wywiewu w okapie, a w razie konieczności wywietrzenia pomieszczenia jeśli zachodzi taka potrzeba.
- Po spożytym posiłku Goście powinni naczynia i sztućce wstawić do zmywarki, a w przypadku gdy zmywarka jest pełna, lub znajduje się już w trybie pracy umyć je ręcznie w zlewozmywaku i odstawić na suszarkę.
- Pozostałe po gotowaniu produkty spożywcze należy schować do przynależnej Gościom w kuchni szafki na produkty spożywcze lub do ogólnodostępnej lodówki.
- W ostatnim dniu pobytu Goście zobowiązani są do zabrania wszystkich swoich produktów spożywczych z przynależnej im szafki w kuchni, oraz z ogólnodostępnej lodówki w kuchni. W przypadku gdyby Goście nie chcieli zabierać swoich produktów spożywczych proszeni są o ich wyrzucenie do pojemników na odpady.
- W ogólnodostępnej kuchni jest całkowity zakaz smażenia ryb i serów !!! Goście naruszający ten zakaz pokryją całkowity koszt wynajęcia specjalistycznej firmy zewnętrznej zajmującej się neutralizowaniem uciążliwych zapachów w całym Obiekcie !
- Goście zobowiązani są do zachowania w kuchni i jadalni zasad bezpieczeństwa, dzieci w kuchni i jadalni mogą znajdować się tylko pod opieką swoich pełnoletnich opiekunów.
- W kuchni z uwagi na zasady higieny i obowiązujące przepisy sanitarne jest całkowity zakaz pozostawiania w koszach na odpady kuchenne zużytych pieluch i pampersów dziecięcych !!!Prosimy Gości o wynoszenie pieluch i pampersów do zewnętrznych kontenerów na odpady usytuowanych w miejscu w tym celu wyznaczonym przy bramie wjazdowej na teren obiektu.
§ 9 Korzystanie z ogólnodostępnego salonu integracyjnego.
- W obiekcie znajduje się duży ogólnodostępny salon integracyjny podzielony na dwie strefy. W pierwszej strefie znajduje się wygodny do siedzenia narożnik, ława, ciekawe książki do czytania i telewizor, druga strefa to miejsce przeznaczone do zabaw dla najmłodszych dzieci z różnego rodzaju zabawkami, grami i układankami.
- Wszyscy Goście z dziećmi decydujący się na korzystanie z ogólnodostępnego salonu integracyjnego w trosce o komfort wspólnego pobytu dbają o ład i porządek w tym pomieszczeniu.
- W salonie integracyjnym dzieci mogą przebywać tylko pod opieką swoich pełnoletnich opiekunów, którzy ponoszą za nie i ich czyny pełną odpowiedzialność.
- Po zakończonej zabawie dzieci ich opiekunowie powinni poukładać wszystkie zabawki, które dzieci wykorzystywały do zabawy.
§ 10 Korzystanie z zewnętrznego placu zabaw.
- Plac zabaw jest przeznaczony do zabaw i wypoczynku dzieci przebywających w Obiekcie.
- Plac zabaw wyposażony został w urządzenia zabawowe przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat i z tego powodu obowiązuje zakaz korzystania z tych urządzeń i przebywania na tych urządzeniach przez dzieci starsze i osoby dorosłe.
- Korzystanie z poszczególnych urządzeń zabawowych winno być dostosowane do rozwoju psychofizycznego dziecka. Oceny tej powinien dokonać pełnoletni opiekun dziecka.
- Na terenie placu zabaw dzieci mogą przebywać w godzinach od 8:00 do 20:00 przy czym korzystanie z placu zabaw i przebywanie na terenie placu zabaw po zmroku jest zabronione.
- Dzieci na placu zabaw mogą przebywać tylko pod opieką swoich pełnoletnich opiekunów którzy ponoszą za nie, za ich czyny i ich zachowanie pełną odpowiedzialność.
§ 11 Korzystanie z ogólnodostępnych rowerów.
- Goście mogą korzystać z ogólnodostępnych rowerów będących własnością Obiektu, które znajdują się pod wiatą rowerową na terenie Obiektu.
- Korzystanie z ogólnodostępnych rowerów Obiektu jest możliwe tylko na zasadzie, że jeśli stoją pod wiatą rowerową wolne i dostępne rowery stanowiące własność Obiektu to Goście mogą z nich korzystać.
- Nie prowadzimy odpłatnej wypożyczalni rowerów i tym samym nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji przez Gości rowerów na wyłączność.
- Po powrocie rowerem do Obiektu rower należy odstawić pod wiatę rowerową żeby był dostępny do ponownego użycia przez innych Gości.
- Goście korzystają z ogólnodostępnych rowerów na własne ryzyko i odpowiedzialność.
- Goście przed każdym użyciem roweru powinni sami dokonać oceny stanu technicznego roweru i o ile w ich ocenie rower jest sprawny technicznie i nadaje się do użytku to mogą z roweru korzystać ponosząc od tego momentu pełną odpowiedzialność za siebie, za rower i swoje czyny na rowerze.
- W przypadku rowerów dziecięcych, oraz rowerów z fotelikiem dla dziecka Goście muszą w sposób szczególny sprawdzić stan techniczny rowerów, fotelika i zamocowania fotelika do roweru. Decydując się na jazdę tymi rowerami Goście ponoszą pełną odpowiedzialność za siebie i dzieci przewożone na tych rowerach i w fotelikach dziecięcych na tych rowerach.
- W przypadku uszkodzenia roweru w trakcie korzystania z roweru podczas wycieczki rowerowej Goście muszą dostarczyć uszkodzony rower do Obiektu we własnym zakresie i na swój koszt.
- Każde uszkodzenie roweru należy zgłosić bezpośrednio Wynajmującemu lub telefonicznie pod numer telefonu 510 033 829.
§ 12 Postanowienia dodatkowe.
- Prywatne rowery Gości, rowerki dziecięce, przyczepki rowerowe i hulajnogi, które Goście przywieźli ze sobą na pobyt w Obiekcie należy przechowywać tylko pod wiatą rowerową po spięciu zapięciem rowerowym stanowiącym własność Gości.
- W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz przechowywania rowerów, rowerków dziecięcych, przyczepek rowerowych i hulajnóg w pokojach, w holu, w korytarzu, na balkonach i na tarasach zewnętrznych przynależnych do pokoi.
- Goście mają prawo korzystać z bezpłatnego parkingu na terenie Obiektu z zastrzeżeniem, że do każdego pokoju przynależy tylko jedno miejsce postojowe na parkingu.
- W pokojach i częściach wspólnych budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palenie jest dozwolone jedynie na zewnętrznych balkonach i tarasach przynależnych do pokoi, oraz na zewnątrz budynku w otwartych przestrzeniach. Jednocześnie prosimy o nierozrzucanie niedopałków i wyrzucanie ich do popielnic w miejscach do tego wyznaczonych.
- Ze względu na przepisy przeciw pożarowe zabrania się na terenie Obiektu palenia świec, kadzidełek, używania otwartego ognia, palenia ognisk, oraz używania grzejników elektrycznych i kuchenek elektrycznych w pokojach.
- Prosimy Gości o zamykanie drzwi balkonowych podczas wiatru, nie zostawianie otwartych okien, drzwi tarasowych i balkonowych na czas wyjścia z Obiektu, gdyż grozi to ich wyłamaniem podczas silnych i porywistych podmuchów wiatru.
- Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu utraty pieniędzy, kosztowności, rzeczy, samochodów i innych przedmiotów należących do Gości. Zarówno parking jak i Obiekt są niestrzeżone dlatego prosimy Gości o odpowiednie zabezpieczanie swojego mienia. W związku z powyższym uczulamy Gości, aby przed wyjściem z Obiektu zamykać okna i drzwi pokoju. Jednocześnie oświadczamy, że za ewentualną utratę pieniędzy, kosztowności, rzeczy, samochodów, uszkodzenie mienia lub samochodu Gości nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
- W trosce o bezpieczeństwo najmłodszych Gości informujemy ,że dzieci w całym Obiekcie, w szczególności w salonie integracyjnym, kuchni, jadalni, na placu zabaw, na boiskach, w piaskownicy, na parkingu, terenach rekreacyjnych mogą przebywać wyłącznie pod opieką swoich pełnoletnich opiekunów którzy biorą za nie, ich zachowanie i ich czyny pełną odpowiedzialność.
- Prosimy rodziców i opiekunów dzieci o to aby na bieżąco informowali dzieci, że w Obiekcie nie wolno biegać po korytarzach i schodach, krzyczeć, trzaskać drzwiami, kopać piłką w ściany budynku, okna, drzwi, samochody, jedynym terenem przeznaczonym do zabaw z piłką są boiska do piłki nożnej, piłki siatkowej, oraz miejsce z koszem do koszykówki.
- Na terenie parkingu w trosce o zaparkowane samochody Gości jest całkowity zakaz gry w piłkę, jazdy rowerami i hulajnogami, oraz biegania przez dzieci pomiędzy zaparkowanymi samochodami.
- Ze względu na bezpieczeństwo Gości, osoby agresywne będące pod wpływem alkoholu, środków odurzających, zakłócające w sposób rażący spokój innych Gości mogą zostać usunięte z terenu Obiektu z pomocą Policji bez prawa do zwrotu poniesionych wcześniej opłat za pobyt, bez prawa do jakichkolwiek odszkodowań z tego tytułu i bez prawa powrotu do Obiektu.
- W przypadku rażącego naruszania postanowień niniejszego Regulaminu Wynajmu, a w szczególności zakłócania ciszy nocnej z uwagi na komfort wypoczynku i prawo do wypoczynku w nocy pozostałych Gości, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego wynajmowania pokoi Gościom naruszającym Regulamin Wynajmu Pokoi Gościnnych Lawendowy Dwór co będzie wiązało się z koniecznością natychmiastowego opuszczenia Obiektu. W takim przypadku uiszczona opłata za niewykorzystany pobyt nie podlega zwrotowi.
- Ze względu na bezpieczeństwo naszych najmłodszych Gości oraz z uwagi na fakt, że obiekt jest przyjazny alergikom nie przyjmujemy w Obiekcie Gości ze zwierzętami.
- Zabrania się gotowania i przygotowywania posiłków w pokojach, do tego celu służy w pełni wyposażona ogólnodostępna kuchnia wraz z jadalnią.
- Zabrania się przynoszenia przygotowanych w kuchni posiłków do pokoi, prosimy o spożywanie przygotowanych w kuchni posiłków w specjalnie przygotowanej i wyposażonej na ten cel jadalni.
- Grillowanie dozwolone jest na terenie Obiektu tylko w miejscu do tego celu wyznaczonym przy altanach grillowych z zastrzeżeniem, że grill powinien stać na zewnątrz drewnianej altany w bezpiecznej odległości przy czym należy pilnować ognia, zwracać uwagę na kierunek i siłę wiatru, a po zakończeniu grillowania należy pozostały w grillu żar i popiół zalać wodą dostępną przy altanach.
- Z uwagi na zasady higieny w trosce o komfort i zdrowie wszystkich Gości prosimy o nie gromadzenie odpadów w pokojach, a w szczególności zużytych dziecięcych pieluch i pampersów. Prosimy o wynoszenie odpadów na bieżąco do zewnętrznych kontenerów na śmieci usytuowanych w miejscu w tym celu wyznaczonym przy bramie wjazdowej na teren Obiektu.
- W Obiekcie posiadamy ogólnodostępne żelazko, deskę do prasowania, odkurzacz, suszarkę do włosów, wanienkę dla dzieci, jest możliwość bezpłatnego użyczenia Gościom tych przedmiotów na czas wykonywania czynności przez Gości.